Art director
Visuell og god på konsepter. Du liker å klekke ut smarte idèer, og er god til å omsette dem i innhold og kommunikasjonstiltak. Komposisjon og fargelære sitter i ryggmargen, du kan dine verktøy og vet det meste om merkevarebygging.
Tekstforfatter
Idèsterk og best med ord. Du er skarp på innsikt og kommunikasjonsforståelse, kjenner et godt budskap og konsept når du ser det, og skriver med glede. Du jobber gjerne med innholdsstrategi, og er engasjert rådgiver på alt som handler om tekst.
Rådgiver
Strategisk og god på salg. Du kan kommunikasjonsfaget og trives med å treffe nye folk og virksomheter som du kan omgjøre til fornøyde kunder. Som rådgiver er du strukturert, faglig og resultatorientert. Som kundeansvarlig holder du kontroll på interne «tropper» som er i teamet på dine kunder.
Digital markedsfører
Kontroll på digitale kampanjer og innhold. Du kan det meste om digitale- og sosiale kanaler, vet hvem som bruker dem og hvorfor. Kampanjeoppsett, innholdsproduksjon og resultatrapportering går som en lek. Du trives også godt med å gi råd til kunder, og har «SoMe-ansvar» i teamet
For alle stillingene gjelder:
- du kommer til å jobbe med mange ulike kunder, bransjer og oppgaver
- du vil jobbe både i team og på egen hånd, og vil alltid ha noen å sparre med
- du kommer til å lære deg masse nytt
- du kommer til å ha det utrolig gøy
- du kommer til å bli stolt
- og noen ganger vil du bli litt frustrert, men da gjelder det å huske; – vi er sammen om det.

Daglig leder
Send søknad eller spørsmål
på e-post til stine@tibe-t.no
Vil du høre en hyggelig stemme,
er det bare å ringe 932 13 993.
Søknadsfrist: Snarest!
Dette er Tibe T
Her har du oss!
Tibe i Trondheim er 9 ansatte som vil bli flere. Vi bor i Trondheim sentrum i store & tøffe lokaler. 350 m2. Hver krok er utnyttet. Vi har åpent landskap, stillerom, roterom, stue/kjøkken og eget filmstudio. God takhøyde er en selvfølge. Navnet Tibe kommer fra Storgata 10B i Molde. Der har vi ca 30 kolleger og en solid eier.

Sånn har vi det på jobb
Vi tror at folk som blir glad av å være på jobb presterer bedre. Og når man presterer godt får man ros fra kolleger og fornøyde kunder. Det skaper stolthet. Når man er stolt av egen innsats blir man en rausere kollega. Et godt kollegialt miljø skaper fellesskap, og gir grunnlag for læring og utvikling. Utvikling og faglig fokus fører til kvalitet. Kvalitet gir oss et godt rykte. Og når man er en del av noe som er bra, ja, da får man lyst til å bidra.


Faget vårt
Kommunikasjon er atferdspåvirkning. Jobben vår er å skape engasjement, begeistring, nyskjerrighet, latter eller empati. Det er da vi treffer hjerter og hoder sterkest. Og skaper handling og resultater. Vi vet at bak enhver virksomhet finnes det gode historier som kan ha stor påvirkningskraft, hvis de blir fortalt på riktig måte.
Vårt mantra er:
Det er bedre å gjøre noe folk snakker om, enn å si ting folk ikke gidder å høre på.
Vi elsker en god lønsj
Aldri undervurder effekten av et godt måltid, sier nå vi. Vi elsker mat med en god samtale som tilbehør, og spiser alltid felles lunsj ved vårt rause og velfylte spisebord.
Vi lover å kjøpe inn akkurat det du har lyst på, mot at du har noe interessant (les: gøy, tullete, fagnerdete, sladrete, spoilete) å si under lunsjen.

Mandag til fredag
Mandagen er her, og vi starter med «trafic». Hvilke prosjekter og oppgaver skal prioriteres, hva er fristene og hvem gjør hva? Internmøter og kundemøter bookes og startskuddet går. Vi jobber sammen og hver for oss, alle vet hva de har å gjøre, og det hele styres gjennom en flat struktur med klare ansvarsområder. Full tillit og frihet under ansvar. Kundene er i fokus, og vi leverer alltid som avtalt. Plutselig er det fredag.
Trivsel&turing
Vi liker hverandre og synes det er hyggelig å gjøre ting sammen som ikke er typisk jobb. Det kan være alt fra lønningspils – vi bor faktisk rett over en bar med 16 kortreiste ølsorter, et fag-sosialt arrangement, leie en kinosal, curling eller padling motstrøms opp Nidelva, til sommerfest, julebord og lengre turer.









