Bufetat - Fosterbarna Korsvikaspillet

Pstereo 2013

Pstereofestivalen på Marinen i Trondheim er arrangert seks ganger siden 2007. I løpet av disse årene er det gjennomført en rekke profilbyggende kommunikasjonstiltak. Hovedmålsettingen er å etablere en gjenkjennelig merkevare med en klar profil gjennom tydelig kommunikasjon over flere år. I tillegg kommer selvsagt målsettingen om å øke antall besøkende på Pstereo-festivalen, samt det å gjøre festivalen attraktiv for artister i inn- og utland.

www.pstereo.no

Det er utviklet et kommunikasjonskonsept som videreutvikles for hver nye festival. Det gjennomgående motivet er et tvillingpar. Modeller og dramatisering varierer fra år til år. I tillegg gjennomføres det en rekke kommunikasjonstiltak som underbygger ulike sider av festivalens profil, som miljøbevissthet, frivillighet m.m. I år var temaet “lyd”. Vi lagde alt fra lydbok, til å bidra til å få A-listet en nydelig coverlåt av DumDum Boys låt “Pstereo”.  

project image 1 project image 2 project image 3 project image 4 project image 5